Tuesday, January 23, 2007

Radionica: Identitet - Grb

Radionica: IDENTITET - GRB

Materijali: Crtež grba za svakog učenika, olovke u boji ili grafitne olovke, slike iz časopisa, itd.

Obrazovni cilj
Povećanje samopoštovanja; učenici se pojedinačno podstiču da prepoznaju i cene svoje pozitivne osobine.

Postupak
1. Svaki učenik će dobiti crtež sa grbom, koji je podeljen u četiri dela i ima traku ispod.

2. Izaberite 4 od sledećih izjava za četiri dela grba.
- Najvažnija stvar koja mi se ikad desila.
- Moj najveći uspeh.
- Najsrećniji trenutak u mom životu.
- Nešto što dobro radim.
- Šta želim da postanem.
- Najbolja stvar o meni.
- Moja interesovanja ili hobiji.
- Neko ili nešto što mi posebno znači.
- Čemu se nadam u budućnosti.
Svaka izjava se može prikazati crtežima, pisanom rečju ili montažom.

3. Na traci ispod grba napišite tri pozitivne reči o sebi, npr. srdačan, prijateljski nastrojen, itd.

4. Ispunjeni grb se može zalepiti na papir i zakačiti na zid da ga svi mogu videti.

Varijanta
Grb može pripremiti ekipa. Grupa nacrta štit na papiru, koji se onda podeli na delove koji predstavljaju članove ekipe. Deo u središtu predstavlja identitet grupe, najveću želju, itd.

No comments: